Forum | Utbytesstudent.se: Introducera dig själv - Forum | Utbytesstudent.se

Jump to content

• (8 Pages)
  • +
  • « First
  • 6
  • 7
  • 8
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Introducera dig själv

#141 User is offline   Anneli Icon

• Senior
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • LocationStockholm

Posted 23 April 2010 - 01:18 PM

View PostHanne, on 23 April 2010 - 12:44 PM, said:

Ännu en till simmare -ni är ganska många kan jag säg :P

Och välkommen såklart! :D

jajemensan :D jag å jossan tillhör ju dessutom samma lilla klubb :)
0

#142 User is offline   Sarah Icon

• Sophomore
  • PipPip
  • LocationPiteå

Posted 09 May 2010 - 01:23 AM

Hej, Jag heter då Sarah (ganska uppenbart) :P Men jag är alltså 15 år och går då i 8:an på svenska balettskolan i piteå. Så mina intressen är dans, cheer i olika former, fotboll och såklart att vara med kompisarna. Jag håller nu på att övertala min pappa (eftersom mamma redan är övertalad) att jag ska få åka till USA. Men om det nu blir så att jag får åka så är deras krav att jag ska fara efter MINST 1:an på gymnasiet.Det betyder att det är över 2 år kvar!! Men så länge som jag får åka så är det OK

Kramar från mig :D
USA 2012-2013 ?
0

#143 User is offline   Ebay Icon

• Sophomore
  • PipPip

Posted 24 May 2010 - 03:26 PM

Halluueee!
Jag heter då Ebba, går första året på gymnasiet i falkenberg och ska åka som utbytesstudent 2010/2011 till USA. Jag har blivit antagen av Explorius och sitter nu mest och väntar på att få placering.... :)

Har varit aktiv på detta forumet innan men lyckades på något vänster glömma bort mitt användarnamn... hehe :$
USA 2010/2011

Millersburg, Indiana

Blöggen!
0

#144 User is offline   Hanne Icon

• Graduated
  • Icon
  • Group: Moderators
  • Locationkroppen i Falkenberg, tankarna i Uruguay

Posted 24 May 2010 - 03:59 PM

View PostEbay, on 24 May 2010 - 05:26 PM, said:

Halluueee!
Jag heter då Ebba, går första året på gymnasiet i falkenberg och ska åka som utbytesstudent 2010/2011 till USA. Jag har blivit antagen av Explorius och sitter nu mest och väntar på att få placering.... :)

Har varit aktiv på detta forumet innan men lyckades på något vänster glömma bort mitt användarnamn... hehe :$

Välkommen! En till Falkenbergare! :D (Jag går på tånga.. :P :) )
Uruguay
Blog by me
0

#145 User is offline   Ebay Icon

• Sophomore
  • PipPip

Posted 26 May 2010 - 05:13 PM

View PostHanne, on 24 May 2010 - 03:59 PM, said:

Välkommen! En till Falkenbergare! :D (Jag går på tånga.. :P :) )

nice :) är det inte ganska många utbytesstudenter i lilla falkenberg? känns som så i alla fall... det är två utbytisar på gymnasiet just nu. En falkenbergare som är iväg i usa och en som ska åka till frankrike nästa år.. som jag vet i alla fall xD
USA 2010/2011

Millersburg, Indiana

Blöggen!
0

#146 User is offline   Hanne Icon

• Graduated
  • Icon

Posted 26 May 2010 - 05:23 PM

View PostEbay, on 26 May 2010 - 07:13 PM, said:

nice :) är det inte ganska många utbytesstudenter i lilla falkenberg? känns som så i alla fall... det är två utbytisar på gymnasiet just nu. En falkenbergare som är iväg i usa och en som ska åka till frankrike nästa år.. som jag vet i alla fall xD

VA? :o Visste om att det fanns en som var här. Sen trodde jag att jag var mer eller mindre ensam! :o
Uruguay
Blog by me
0

#147 User is offline   Ebay Icon

• Sophomore
  • PipPip

Posted 26 May 2010 - 05:24 PM

View PostHanne, on 26 May 2010 - 05:23 PM, said:

VA? :o Visste om att det fanns en som var här. Sen trodde jag att jag var mer eller mindre ensam! :o

man är aldrig ensam ;)
dock så känner jag bara hon som ska åka till frankrike, dom andra vet jag bara om att dom är utbytisar :P
USA 2010/2011

Millersburg, Indiana

Blöggen!
0

#148 User is offline   Hanne Icon

• Graduated
  • Icon

Posted 26 May 2010 - 05:26 PM

View PostEbay, on 26 May 2010 - 07:24 PM, said:

man är aldrig ensam ;)
dock så känner jag bara hon som ska åka till frankrike, dom andra vet jag bara om att dom är utbytisar :P

Okay :D Försök att få hit henne med! :) Alltid roligt med mycket folk :) (Finns en hallandstråd, vi kanske borde skriva där istället? :P )
Uruguay
Blog by me
0

#149 User is offline   Ebay Icon

• Sophomore
  • PipPip

Posted 26 May 2010 - 06:37 PM

View PostHanne, on 26 May 2010 - 05:26 PM, said:

Okay :D Försök att få hit henne med! :) Alltid roligt med mycket folk :) (Finns en hallandstråd, vi kanske borde skriva där istället? :P )

känns som det vore ett bättre alternativ... XD
USA 2010/2011

Millersburg, Indiana

Blöggen!
0

#150 User is offline   x-guy Icon

• Senior
  • PipPipPipPip
  • LocationUppsala

Posted 19 June 2010 - 09:26 PM

Hej, jag heter David är 15 år och bor i uppsala, åker antagligen till usa 11/12 med sts eller explorius.
På fritiden håller jag på med kampsport i alla dess former, mma, bjj, thai och sw.
0

#151 User is offline   brian crawford Icon

• Newbie
  • LocationSan Francisco, CA

Posted 24 June 2010 - 05:39 AM

Jag är Brian, en bankir. Varit i San Francisco för hela 30 år. Jag arbetar hårt och jag spelar hårt. Jag är glad att vara här! :P :P
0

#152 User is offline   kerstinc Icon

• Freshman
  • Pip

Posted 13 July 2010 - 10:23 PM

Hej! Jag heter Kerstin och är 17 år gammal. Bor i och utanför Stockholm (skilda föräldrar youknow...)Älskar djur, natur. (Bor på en gård..)Jag älskar musik även, sjunger gärna. Och jag drar iväg till Colorado om typ lite mer än två veckor... :unsure:
Kolla gärna min blogg! :)
STS - COLORADO 2010/2011Posted Image

Min blogg!
0

#153 User is offline   melissius Icon

• Newbie

Posted 14 July 2010 - 09:19 PM

Melissa heter jag, bor i Västergötland i en håla där befolkningsmängden är skrämmande liten -.-
Är överkreativ, tänker för mycket, lyssnar på musik 23 timmar om dygnet och spelar piano resten av tiden. Och.. yeah, ganska basic information om mig I guess. Blir troligtvis USA 12/13 för min del :]
2

#154 User is offline   Vanna Icon

• Newbie
  • LocationHaparanda

Posted 20 July 2010 - 10:41 PM

Hej ♥
Jag heter Milla, är 15, och är från Haparanda.
Älskar musik, fotografering, o mest av allt: usa.
Ska åka dit 2012-2013. Längtaaaar.
usa med ef 2012-2013

adda mig på facebook
0

#155 User is offline   elinYao Icon

• Newbie
  • LocationÅland

Posted 03 August 2010 - 10:37 PM

View PostSanteri, on 20 October 2009 - 03:35 PM, said:

Du kan åka me explorius ;) jag har dubbelt medborgarskap, både finsk o svensk, och när jag också undrade om de så hade dom bara krav att man bodde i norden och kunde flytande svenska ;)

nu är jag lite efter, typ 10 månader eller så... men tack för hjälpen :D fan vad grymt, jag som hade tänkt åka med explorius och allt :)
usa
2011/2012 ? 2012/2013
0

#156 User is offline   Miranda Icon

• Newbie

Posted 11 August 2010 - 04:37 PM

Hej jag heter Miranda och är 15 år. Jag älskar att spela gitarr, piano, sjunga, rita, måla, resa och jag älskar USA! Nästa år kanske jag åker som utbytesstudent till USA. Jag är jättelycklig men jag måste bara klara av intervjun! Jag hoppas verkligen att jag gör det. Jag är jättenervös!

Följ min utbytesblogg på www.mirandahedmanUSA.blogg.se
0

#157 User is offline   Joanna Icon

• Newbie

Posted 18 August 2010 - 06:08 PM

Hey y'all, the name's Joanna, turning 15 next month. Bor i Pulver City, a.k.a Kramfors. Har länge velat åka till Japan, men är fortfarande osäker om det. Organisationerna jag är intresserad av kräver att man ska ha läst japanska i skolan/gått på kurs, och jag kan bara läsa hemma... Är dock anmäld till en kurs i Sundsvall, men den kommer nog gå samma öde till mötes som förra året, grrr. -__-
Anyways, mina intressen är manga/doujinshi, musik (MOON-kana-, Guniw Tools, Nookicky m.fl.) samt språk (tyska och japanska).
Errr, blir alltid såhär depp when introducing myself... Jag är jeteklad egentligen, promiiise~ ^ ^ And sorry 'bout the swenglish. xD
どうぞよろしくねっ!
0

#158 User is offline   Andréa Icon

• Freshman
  • Pip
  • LocationGöteborg

Posted 03 September 2010 - 12:33 PM

HejHej! Jag heter Andréa och jag är 16 år. Jag ska åka till USA 2011/2012 men vet inget om placeringen eller något än eftersom det är lite mindre än 1år kvar tils jag ska åka :). Känns som att det är lite inaktivt här? Men jag skriver iallafall :D Jag älskar att vara med kompisar och har inga problem alls att gå fram till en random person och börja prata. Jag älskar även musik, även om jag inte kan spela något instrument särskilt bra så tycker jag det är kul att både lyssna och spela. Jag har gått i Innebandy i 7år men slutade förra året...älskar det fortfarande though, i USA hoppas jag att jag kan hitta någon ny rolig sport som jag kanske inte vågat testa på här hemma. Oj Oj, det här börjar bli långt nu? Aja, vad kan jag säga mer? Jo! Jag bor i Göteborg, j ag älskar även att läsa böcker och manga. Det var nog allt, hejsvejs ;)
USA 2011/2012!
0

#159 User is offline   Adam Icon

• Newbie

Posted 04 September 2010 - 05:08 AM

Okej, jag heter Adam och är 18 år. Bor just nu i Indiana med min värdfamilj, det är mamma, pappa och två söner (17 och 14). Jag trivs jättebra här, även om det var lite varmt de första två veckorna. Jag spelar fotboll (vanlig europeisk fotboll, soccer) för min skola på fritiden, det tar upp ungefär all tid just nu.

Vanligtvis, alltså hemma i Sverige, bor jag i Alingsås strax utanför Göteborg. Jag trodde inte att jag skulle längta hem så mycket, men det gör jag verkligen. Men det känns också bra att vara här och få göra något för sig själv och utveckla sina språk och kulturkunskaper.

Denna helgen är det Labors weekend, så imorgon blir det en resa till Kentucky!

Om någon vill ha hjälp med något eller har någon fråga om Indiana eller nåt annat är det bara att höra av sig på gaisarn15@hotmail.com

Ha det gött! :D
North High School - Evansville, Indiana
0

• (8 Pages)
  • +
  • « First
  • 6
  • 7
  • 8
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic